lørdag den 5. december 2009

You've got the love.

Jeg er ked af at jeg ikke har fået blogget så meget på det sidste, -det må jeg lige komme igang med igen :)

Jeg hører den her sang om og om igen som min søster har fundet - jeg har den selv i et remix som også er med i sidste afsnit af Sex and the city, men her helt vild med den her! det er helt sikkert en af mine yndlings sange.

Jeg kunne ikke ligge videoen ind på bloggen af en eller anden grund, men her er et link til sangen You´ve got the love - Florence and the Machine

I'm sorry I havn't got blogging much lately - I have to get into the rythm again :)
Currently I'm listining to this song my sister found - I have the song in a remix version ( maybe you know it from the end of the last episode of Sex and the city), but I really love this one! It is definitely one of my favorite songs.

I couldnt get the video on the blogg for some reason but here is a link to the song You've got the love - Florence and the Machine










I love love.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar