mandag den 21. december 2009

Brittany Murphy

"Omg. Hvorfor? Hvordan?" Dette var min reaktion da jeg fik at vide at Brittany Murphy var fundet død i går morges. Jeg havde OVERHOVEDET ikke set det komme!

Hun blev fundet bevidstløs i sit badekar. Man prøvede på at genoplive hende både i hjemmet og i ambulancen, men til ingen nytte. Dødsårsagen er stadig ikke fundet og hendes mand Simon Monjack nægter at give politiet tilladelse til at lave en obduktion.

Nogle af hendes personlige venner siger at de så det komme, og nogen hævder det var narko. Det havde jeg ikke troet om hende.

Brittany Murphy i en af mine yndlings film "Love and other disasters"





"If you are realistic, them I'm the queen og England."
"Hey! I'm the queen of England!"
"Hello your majesty.."



Brittany i en af mine yndlings film da jeg var lille.
R.I.P <3>

Ingen kommentarer:

Send en kommentar