tirsdag den 17. november 2009

I'm lovin it.





Hot, hottie, hot. Det ligner den nederdel jeg selv har lavet. Ser om jeg har et billede senere i dag :)


Lur mig om jeg ikke får et leopard halstørklæde i julegave. Fandt et der lignede det fra Lv!


Pelshuer er så hotte. Man kan få en fed en i H&M eller være heldig i en genbrug måske?


Headbands er så smukt. I hvert fald det her. Er vild med pælsen på jakken, håber bare ikke det er ægte.





Lav dem selv. Med lidt perler og lidt pallietter er du med på moden.


Hvor fede er de støvler lige?! Er VILD med lynlåsen bagpå. Så smukt.


Strømper i stiletter kan faktisk godt se godt ud! jeg så at man kunne få dem i sølv og guld o H&M, så handler det bare om for mig at få fat i et par basic stiletter. Undrer mig over jeg ikke har et par..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar