søndag den 1. november 2009

Change of a dress

Jeg går i 2. g og overvejer som de fleste andre piger der elsker tøj, min gallakjole til 3. g. Jeg har længe ikke haft nogen idé om hvad jeg skal have på, men så slog det mig - Carries hvide kjole som hun havde på til Richard Wrights black and whithe ball. Den er så smuk.

Det er lidt ærgeligt at hvid symboliserer en brudekjole så meget. Jeg tror jeg vil få den lavet i champagne eller sådan noget, men den bliver nok ikke så smuk som den er i hvid.
Håret, øreringene, den smukke vielsesring. Det kan ikke blive meget bedre.
Det er så trist at det er i det selv samme afsnit de går fra hinanden. Jeg er en af de mange der mener at Aidan er den perfekte til Carrie, men der har jo været snak om at de finder sammen i den næste film. Krydser fingre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar