torsdag den 29. oktober 2009

Headbands

Jeg ved ikke helt hvad jeg syntes om trenden med headbands. Nogle af dem er super fede, mens andre er lidt for meget..

Den her som Lidsay Lohan har på syntes jeg er rigtig fin fordi den er meget enkel.

Den her ville være super fin til en tur i byen sammen med 'den lille sorte'.


Den her som er på Nicole Richie syntes jeg egentlig er meget fed, men jeg tror ikke det ville være noget jeg selv kunne finde på at tage på.


1. Find en i stil med den smukke på Nicole Richie fra House of Harlow på Asos.

2. Er man vovet og til de specielle ting kan man tage et kig på Topshop hvor der er dette hårbånd i indianer look i tre forskellige farver. Jeg aner ikk hvornår man skulle tage det på, men idéen er fed.

3. I Berlin så jeg flere med de her vintage hårbånd. Den her er fra forever21.

4. Fjer, fjer, og atter fjer. Det er virkelig fremme med fjer lige nu på spender, halskæder hårbånd og meget mere. Den her er også fra forever21.

5. Jeg ved ikke hvad jeg skal sige til turbannerne. Fedt for dem der kan klare looket, men jeg tror ikk jeg er klar til det. forever21.

6. Lynlåse er også meget fremme her for tiden. syntes de her er rigtig fede og de er også fra forever21.


Hvad syntes i?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar