søndag den 25. oktober 2009

"Baby jeg' din.."

".. hvem kan sove i Berlin."

Jeg er lige kommet hjem fra en tur til Berlin med tysk på gymnasiet, (det er derfor jeg ikke har fået skrevet på bloggen). Det var en fantastisk tur, med en masse butikker og historiske ting man bare skal se i Berlin. Jeg ligger måske nogle billeder ind en af dagene :)

Turen varede 4 dage, fra torsdag til søndag, hvor vi boede på Postdamer inn på postdamer platz. Jeg brugte det meste af min tid sammen med en flok veninder på Postsamer platz og Kurfürstendamm og var i alle Zara butikker jeg kunne få øje på, med en caramel macchiato fra Starbucks i hånden, mums!

Mine køb på turen var ikke så store. Jeg har købt en super dejlig parfume, YSL Parisienne. Den dufter super godt, og er ikke så dominerende som de fleste andre parfumer.

Min nye parfume fra YSL, støvletter fra Zara, min taske, og det nye cosmo på tysk
Jeg købte også et par støvletter i gråt ruskind fra en af mine yndlings butikker Zara. De kostede omkring 600 dkk, som er ret mange penge for en der tjener 50 kr i timen, men jeg måtte bare have dem.

Mine smukke nye sko

Nu skal jeg i gang med at rydde op og lave den store bunke lektier til i morgen.
<3

3 kommentarer:

  1. Fede ting du har fået fat på! :D
    Jeg er helt vild med din blog, og er nu blevet fast læser! Du er altid velkommen til at smutte forbi min på: www.emmasdilemmaer.blogspot.com, og blive fast læser, hvis du kan lide hvad du ser :)
    Keep the good work going!

    SvarSlet
  2. Tusind tak, jeg er også bare super glad for dem :D
    Jeg skal nok tage et kig forbi din blog, og det er skønt du vil følge med :)

    SvarSlet