mandag den 24. januar 2011

Nyt liv, ny blog!



Hej alle mine dejlige læsere. Det er alt for lang tid siden jeg har blogget sidst fordi jeg havde rigtig travlt med skolen men nu har jeg oprettet en helt ny blog på bloggin!

Bloggen handler om mig og hvad jeg går og laver. Det er en personlig blog og der vil derfor være billeder af mig og alt mulig andet.

Hvad jeg er i gang med nu er fx min egen gallakjole til 3. g og jeg vil derfor ligge billeder ind af det projekt.
I morgen skal jeg for første gang have blivende hair extentions i håret og vil ligge mine resultater ind på min nye blog.
Der vil ske meget mere hen ad vejen, og håber i vil følge med :)
Her er den kjole jeg vil sy. Intet mønster, kun billedet at gå ud fra.

Her er et link til min helt nyr blog : http://juliescharling.bloggin.dk/

p.s layoutet er ikke færdigt endnu :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar