tirsdag den 2. februar 2010

Ja jeg ligner en bums, OG HVAD SÅ!


Jeg er blevet pinligt dårlig til at gøre noget ud af mig selv for tiden. Jeg gider bare ikke! Jeg plejede at være hende pigen der gik så meget op i hvor godt hendes hår sad, at det nærmest irriterede mig selv! - Hvad er der sket med mig?!
Men det er nok ikke en helt så dårlig ting - måske er det bare en lille fase jeg skal igennem. "Snusket bums fasen".


Min undskyldning er at jeg har været syg i snart en uge, går og hoster, spiser bolcher og er i det hele taget ret sølle.. Så må man gerne :D

3 kommentarer:

  1. Jeg synes du er smuk hver evig eneste dag <3

    SvarSlet
  2. Cool blog :) Og jeg er vild med billede med 'How to Twiggy' :)
    xoxo,
    http://intheliteralsenseoftheword.blogspot.com/

    SvarSlet
  3. Mange tak, det er jeg glad for du synes :D
    Tager et kig :)

    SvarSlet